ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ

ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ:
Τσιμισκή 12,
Θεσσαλονίκη

Καλάθι

ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

Αποστολή Παραγγελιών

  • Οι παραγγελίες αποστέλλονται μέσω εταιρειών ταχυμεταφορών
  • Μόλις η παραγγελία σας αποσταλεί θα λάβετε σχετικό email επιβεβαίωσης στο οποίο αναγράφεται και ο αριθμός φορτωτικής με τον οποίο μπορείτε να παρακολουθείτε την παραγγελία σας
  • Η διεκπεραίωση, αποστολή και παράδοση παραγγελιών πραγματοποιείται κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες εξαιρουμένων των Σαββατοκύριακων και των επίσημων αργιών. Δυνατότητα αποστολής Σαββάτου υφίσταται κατόπιν σχετικής επιλογής και εφόσον παρέχεται ως υπηρεσία για το τόπο προορισμού

Τρόποι Αποστολής

Για την παραλαβή της παραγγελίας σας οι επιλογές που παρέχουμε είναι οι ακόλουθες:

  • Παραλαβή από το κατάστημα: μπορείτε να παραλάβετε οι ίδιοι την παραγγελία σας από το κατάστημα μας Τσιμισκή 12 (χάρτης), στη Θεσσαλονίκη τις εργάσιμες ημέρες και ώρες (ωράριο καταστήματος) και εφόσον έχει προηγηθεί τηλεφωνική ή ηλεκτρονική συνεννόηση.
  • Courier με εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης (βασική υπηρεσία αποστολής): μπορούμε να σας αποστείλουμε την παραγγελία σας με μια από τις συνεργαζόμενες εταιρείες ταχυμεταφορών. Ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης από εμάς στην ταχυμεταφορική της παραγγελίας σας είναι εντός 24 ωρών.

Κόστος Αποστολής

Οι αποστολές μας πραγματοποιούνται ως εξής:

Στην Ελλάδα

  • Με βασική υπηρεσία αποστολής
    • ΔΩΡΕΑΝ για αγορές άνω των 100€ μέσω μιας εκ των συνεργαζόμενων εταιρειών ταχυμεταφορών, τις εργάσιμες ημέρες σε όλες τις πόλεις της Ελλάδος χωρίς την παραμικρή επιβάρυνση σας.
    • Για αγορές έως 100€ υπάρχει χρέωση 5€ μέσω μιας εκ των συνεργαζόμενων εταιρειών ταχυμεταφορών, τις εργάσιμες ημέρες σε όλες τις πόλεις της Ελλάδος

Χρόνος Παράδοσης

Ενδεικτικοί Χρόνοι Παράδοσης
Με τη βασική υπηρεσία αποστολής στόχος μας είναι η παράδοση της παραγγελίας σας να γίνεται σε:

  • Ελλάδα: 1-5 εργάσιμες ημέρες

Ημέρες & ώρες παράδοσης
Οι παραδόσεις πραγματοποιούνται:

  • Δευτέρα – Παρασκευή
  • 9.00 – 17.00

Μη Επιτυχής Παράδοση

  • Σε περίπτωση που η παραγγελία σας φτάσει και η εταιρεία courier δε βρει κάποιον να παραδώσει το δέμα, τότε θα πραγματοποιήσει άλλες 2-3 προσπάθειες αφήνοντας ειδοποίηση στη διεύθυνση παράδοσης ή στέλνοντας σας SMS έτσι ώστε να μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί της.
  • Το δέμα σας θα παραμείνει στο Κέντρο Διανομής της εταιρείας courier για 7 – 10 ημέρες από την ημέρα της αποστολής.
  • Σε περίπτωση που δεν επικοινωνήσετε και παρέλθουν οι 7-10 ημέρες από την 1η επικοινωνία της εταιρείας courier μαζί σας, το προϊόν επιστρέφεται αυτόματα σε εμάς.
  • Μόλις επιστραφεί η παραγγελία σε εμάς, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να συνεννοηθούμε εκ νέου για την αποστολή.
  • Σε περίπτωση που η παραγγελία επιστραφεί και η πληρωμή έχει γίνει με αντικαταβολή, για να αποσταλεί εκ νέου η παραγγελία θα πρέπει να προεξοφληθεί.
  • Εάν η μη επιτυχής παράδοση της παραγγελίας οφείλεται σε εμάς, δεσμευόμαστε να στείλουμε εκ νέου την παραγγελία με δικά μας έξοδα.
  • Εάν η μη επιτυχής παράδοση της παραγγελίας οφείλεται σε τυχόν λάθος ή παράλειψη στα στοιχεία παράδοσης και επικοινωνίας που δηλώσατε, τότε το κόστος της δεύτερης αποστολής το αναλαμβάνετε εσείς.

Ανωτέρα Βία

Εάν η παραγγελία σας δεν μπορεί να εκτελεστεί για λόγους ανωτέρας βίας (κακές καιρικές συνθήκες, απεργίες κλτ) θα επικοινωνήσουμε μαζί σας χρησιμοποιώντας τα στοιχεία που θα μας έχετε παράσχει κατά την υποβολή της παραγγελίας σας προκειμένου να συνεννοηθούμε για την ολοκλήρωση της παραγγελίας.

Παρακολούθηση Παραγγελίας

Για να παρακολουθήσετε την κατάσταση της παραγγελίας σας μπορείτε:

  • να μπείτε στο Λογαριασμό σας και να δείτε σε ποιο στάδιο είναι ή
  • να χρησιμοποιήσετε τον αριθμό φορτωτικής τον οποίο μπορείτε να βρείτε μέσα στις πληροφορίες της παραγγελίας σας και πηγαίνοντας στην “Αναζήτηση αποστολής” (Link) να ενημερωθείτε ακριβώς για το που βρίσκεται το δέμα σας